Telenet FreePhoneBusiness

Een telefooncentrale in de cloud.

Een goedkope oplossing voor een telefooncentrale te hebben. Bij een gewone telefooncentrale met bijhorende telefoontoestellen vaak gehuurd of aangekocht worden. Maar ook hier geldt de veroudering van de software waarbij de centrale ook een firmware upgrade dient te moeten krijgen die meestal niet voorzien is in een aankoopovereenkomst. Daarnaast is er naast de kost voor de aanschaf van de telefooncentrale, ook nog de kost van het verbruik, de telefoongesprekken naar vaste lijnen, mobiele nummers en/of naar/in/uit het buitenland.

Bij FreePhoneBusiness zit de telefooncentrale in de cloud. Voordeel is dat de nieuwste software automatisch wordt ge update op deze manier ook nieuwe functionaliteiten toegevoegd kunnen worden. En dat zo goed als gratis.

De enige kost is de aanschaf van de bijhorende telefoontoestellen (tussen de 80 à 150€ per stuk) en de vaste kost per gebruiker, waarin begrepen: onbeperkt telefoneren naar andere vaste lijnen en 2000 minuten bellen (per gebruiker) naar mobiele nummers in België en Europa (zowel vast als mobiel).

FreePhone Business is meer dan een vaste lijn. U kan nu onder andere:

  • Op een eenvoudige manier uw inkomende oproepen beheren.
  • Groepen aanmaken zodat er altijd iemand bereikbaar is.
  • Uw klanten ontvangen met een welkomstbericht.
  • Uw voicemail berichten ontvangen in uw mailbox.
  • ... en nog veel meer

Zie ook https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/telefonie/freephone-business/